Microsoft Dynamics 365: CRM Customer Service (IT03)

Osnova kurzu

Tento kurz rozebírá praktické využití Customer Service modulu. Seznámíme vás se základními funkcemi tohoto modulu, jeho konfigurací a použitím.

  • Základní informace
  • Cases
    • Tvorba, Přiřazování, Managment Service Request Cases
    • Řešení Service Request Case
    • Uzavírání a opětovné otvírání Service Request Case
    • Přístup k Service Queue a práce na Case
    • Subjects
  • Customer Dashboards
  • Case Process
    • Využití procesu k úspěšnému uzavření case
  • Email Engagement
  • Articles
    • Tvorba a využití
    • Návaznost na Cases

 

Počet částí kurzu v osnově nemusí odpovídat počtu dní, po které se kurz koná. Večerní kurzy se skládají ze 3hodinových bloků, denní kurzy zahrnují 6 hodin výuky na každý den. Během kurzu se samozřejmě dozvíte vše, co je uvedeno v osnově.

 

Požadované znalosti:

Klíčová slova: microsoft dynamics crm 365 office365 customer service helpdesk podpora

Kategorie: Podniková řešení Microsoft

 

Termíny kurzu

Cena zahrnuje účast na všech dnech daného kurzu.

Aktuálně nejsou plánovány žádné termíny tohoto kurzu. V případě, že máte o toto téma zájem, napište nám.

Mám zájem o in-house kurz

Termíny kurzu