Microsoft Dynamics 365: CRM Customer Service (IT03)
Tento kurz rozebírá praktické využití Customer Service modulu. Seznámíme vás se základními funkcemi tohoto modulu, jeho konfigurací a použitím.
- Základní informace
- Cases
- Tvorba, Přiřazování, Managment Service Request Cases
- Řešení Service Request Case
- Uzavírání a opětovné otvírání Service Request Case
- Přístup k Service Queue a práce na Case
- Subjects
- Customer Dashboards
- Case Process
- Využití procesu k úspěšnému uzavření case
- Email Engagement
- Articles
- Tvorba a využití
- Návaznost na Cases
Počet částí kurzu v osnově nemusí odpovídat počtu dní, po které se kurz koná. Večerní kurzy se skládají ze 3hodinových bloků, denní kurzy zahrnují 6 hodin výuky na každý den. Během kurzu se samozřejmě dozvíte vše, co je uvedeno v osnově.
Požadované znalosti:
Klíčová slova: microsoft dynamics crm 365 office365 customer service helpdesk podpora
Kategorie: Podniková řešení Microsoft
Aktuálně nejsou plánovány žádné termíny tohoto kurzu. V případě, že máte o toto téma zájem, napište nám.