Graficky náročné operace v desktopových aplikacích pomocí SlimDX (C130)
V desktopových aplikacích narážíme občas na nutnost vykreslovat velké množství grafiky (např. renderování výkresů, vlastních map atp.). Velmi snadno narazíme na situaci, kdy možnosti Windows Forms nebo WPF přestanou stačit a je nutné použít DirectX.
Na tomto kurzu si ukážeme oblíbenou knihovnu SlimDX, která umožňuje používat DirectX z prostředí .NET Frameworku. Ukážeme si, jak 2D nebo 3D scénu renderovanou pomocí SlimDX dostat do WinForms nebo WPF aplikace.
1. ČÁST
- DirectX 9, 10, 11 - úvod a rozdíly
- Základní principy vykreslování v DirectX
- Embedování SlimDX scény do WinForms aplikace
- Embedování SlimDX scény do WPF aplikace
2. ČÁST
- Grafické operace ve SlimDX - kreslení čar, křivek
- Renderování textů
3. ČÁST
- Základy 3D grafiky, transformace, matice
- Vykreslení 3D modelu
4. ČÁST
- Základní výpočty ve 3D (vzdálenost od přímky, průsečík přímky a plochy atd.)
- Mouse picking
Počet částí kurzu v osnově nemusí odpovídat počtu dní, po které se kurz koná. Večerní kurzy se skládají ze 3hodinových bloků, denní kurzy zahrnují 6 hodin výuky na každý den. Během kurzu se samozřejmě dozvíte vše, co je uvedeno v osnově.
Požadované znalosti: C#
Klíčová slova: C#, DirectX, grafika, SlimDX, WPF, Windows Presentation Foundation, Windows Forms, WinForms
Kategorie: Grafika a herní vývoj
Aktuálně nejsou plánovány žádné termíny tohoto kurzu. V případě, že máte o toto téma zájem, napište nám.