Všechna témata

Grafika a herní vývoj

Na dotNETcollege vás naučíme vyvíjet hry. Nabízíme kurzy o MonoGame, Unity a WebGL, které slouží pro psaní her. Občas se s potřebou renderovat velké množství grafiky setkáváme i v běžných desktopových aplikacích - v takovém případě se hodí knihovna SlimDX.

Pro vývoj her na Windows Phone 7 se používala technologie XNA, kterou Microsoft postupem času odepsal. Pokračovatelem XNA je framework MonoGame, který je určen pro vývoj multiplatformních her a je kompatibilní s XNA na úrovni zdrojových kódů. V první části kurzu si ukážeme základy 2D grafiky, animování atd., ve druhé části kurzu si předvedeme, jak navrhnout jádro hry, aby byla snadno portovatelná na různé platformy - ať už mobilní telefony s Windows Phone, Androidem nebo iOS, tak i pro desktopová Windows v rámci Universal Windows Platform.

      Aktuálně nejsou vypsány žádné termíny tohoto kurzu.

    Lektor:

    V desktopových aplikacích narážíme občas na nutnost vykreslovat velké množství grafiky (např. renderování výkresů, vlastních map atp.). Velmi snadno narazíme na situaci, kdy možnosti Windows Forms nebo WPF přestanou stačit a je nutné použít DirectX.

        Aktuálně nejsou vypsány žádné termíny tohoto kurzu.

      Lektor: