Grafika a herní vývoj
Na dotNETcollege jsme schopni sestavit kurz přesně na míru vašim potřebám. Není problém poskládat kurz z několika různých témat z naší nabídky, případně vypustit první část kurzu, která se zabývá základy dané technologie, a více se soustředit na pokročilá témata, zkušenosti z praxe a podobně.
Na všechna témata z naší nabídky vám též můžeme poskytnout individuální konzultaci - ty jsou vhodné zejména v případě, že máte konkrétní dotazy týkající se vašeho projektu.
Pro vývoj her na Windows Phone 7 se používala technologie XNA, kterou Microsoft postupem času odepsal. Pokračovatelem XNA je framework MonoGame, který je určen pro vývoj multiplatformních her a je kompatibilní s XNA na úrovni zdrojových kódů. V první části kurzu si ukážeme základy 2D grafiky, animování atd., ve druhé části kurzu si předvedeme, jak navrhnout jádro hry, aby byla snadno portovatelná na různé platformy - ať už mobilní telefony s Windows Phone, Androidem nebo iOS, tak i pro desktopová Windows v rámci Universal Windows Platform.
V desktopových aplikacích narážíme občas na nutnost vykreslovat velké množství grafiky (např. renderování výkresů, vlastních map atp.). Velmi snadno narazíme na situaci, kdy možnosti Windows Forms nebo WPF přestanou stačit a je nutné použít DirectX.