Vývoj her pomocí MonoGame (C128)

Osnova kurzu

Pro vývoj her na Windows Phone 7 se používala technologie XNA, kterou Microsoft postupem času odepsal. Pokračovatelem XNA je framework MonoGame, který je určen pro vývoj multiplatformních her a je kompatibilní s XNA na úrovni zdrojových kódů. V první části kurzu si ukážeme základy 2D grafiky, animování atd., ve druhé části kurzu si předvedeme, jak navrhnout jádro hry, aby byla snadno portovatelná na různé platformy - ať už mobilní telefony s Windows Phone, Androidem nebo iOS, tak i pro desktopová Windows v rámci Universal Windows Platform.


1. ČÁST

  • Seznámení s MonoGame, třída Game
  • Content Pipeline
  • Vykreslování spritů ve 2D

2. ČÁST

  • Základy 3D grafiky, transformace, matice
  • Vykreslení 3D modelu

3. ČÁST

  • Základní výpočty ve 3D (vzdálenost od přímky, průsečík přímky a plochy atd.)
  • Mouse picking

4. ČÁST

  • Práce s vertex bufferem a index bufferem

5. ČÁST

  • Shadery

6. ČÁST

  • Návrh jádra hry pro multiplatformní hru
  • Řešení platformově specifických funkcí

 

Počet částí kurzu v osnově nemusí odpovídat počtu dní, po které se kurz koná. Večerní kurzy se skládají ze 3hodinových bloků, denní kurzy zahrnují 6 hodin výuky na každý den. Během kurzu se samozřejmě dozvíte vše, co je uvedeno v osnově.

 

Požadované znalosti: C#

Klíčová slova: C#, DirectX, MonoGame, hry, multiplatformní, Xamarin, grafika, Windows Store, UWP, Universal Windows Platform

Kategorie: Grafika a herní vývoj

 

Termíny kurzu

Cena zahrnuje účast na všech dnech daného kurzu.

Aktuálně nejsou plánovány žádné termíny tohoto kurzu. V případě, že máte o toto téma zájem, napište nám.

Mám zájem o in-house kurz

Termíny kurzu